הסרת קעקועים

כמה טיפולים צריך בשביל הסרת קעקועים?

הסרת קעקועים במרכז

מספר הטיפולים של הסרת קעקועים יקבע בהתאם לגודל הכתובת ולצבעיה. ניתן להסיר את הכתובת בשניים עד עשרה טיפולים, אם כי לעתים יש צורך בטיפולים רבים יותר. טיפול הסרת קעקועים בלייזר שונה בין מטופל למטופל, צבע עורו של המטופל והעומק אליו הצליח לחדור פיגמנט הצבע של כתובת הקעקוע, משפיעים אף הם על שיטת ההסרה.
מיד לאחר החשיפה ללייזר, האזורים המטופלים עשויים להפוך לבנבנים ולהתנפח מעט. הצבע הלבנבן יפחת תוך כ-30 דקות. הנפיחות עשויה להמשך זמן רב יותר, אך אפשר להפחיתה על ידי צינון העור בעזרת מעט קרח. כתובת הקעקע או הנגע הפיגמנטי ידהו בהדרגה במהלך השבועות .
לפי מחקרים רפואיים, באחוז גבוה מהמקרים, הושגו תוצאות משביעות רצון במהלך הטיפולים. אין הסבר מדעי לכך והסיבה טמונה ככל הנראה בהבדלים פיזיולוגיים בין אדם לאדם. מהלך הטיפול ותהליך ההחלמה: תיתכן אי נוחות מסוימת, תחושת חום, עקצוץ או כאבים במהלך הטיפול. תיתכן הופעת אדמומיות )Erythema( ו/או גרד אשר יחלפו, בדרך כלל, כיום עד יומיים לאחר הטיפול. תהליך החלמת העור עשוי להימשך מספר ימים עד מספר שבועות במקרים חריגים. לעיתים נדירות, תופיע באזור המטופל תגובת רגישות יתר ,שתתבטא בנפיחות או בצקת, שלפוחיות, כוויה שטחית, גלדים, חבורות זמניות, תגובות אלרגיות והופעת פצעונים אשר יחלפו תוך מספר שעות/ימים עם ו/או בלי קבלת טיפול מתאים. עלולים להיות שינויים זמניים בגוון העור באזור שטופל. שינויים אלה חולפים לרוב תוך מספר שבועות – חודשים מתום הטיפול.

רוצים להפתיע עם שובר מתנה?

שוברי מתנה במחיר משתלם