פילינג קארבון בלייזר

אז מה זה בעצם פילינג קארבון בלייזר?

פילינג קארבון בלייזר

זהו הינו תהליך קוסמטי המיועד לניקוי עמוק של העור, שיפור צבעו, מיצוקו וגמישותו. טיפול הפליניג קארבון נעשה על ידי קרן לייזר וגל על בסיס אבקת פחם.

הטיפול לא פוגע בשכבות הדרמיס העמוקות, אלא רק באפידרמיס אשר היא השכבה העליונה ביותר של העור.
אין צורך בהכנה כלשהי לפני הטיפול, פשוט כמה ימים לפני הטיפול להימנע משימוש בחומרים קוסמטיים אגרסיביים שיכולים לגרום לגירוי העור.

כבר אחרי הטיפול הראשון ניתן להרגיש איך טיפול פילינג קרבון בלייזר מורגשת ומשתפרת מטיפול לטיפול.

טיפול זה זכה לכינוי “הניקוי ההוליוודי” מכיוון שהוא גורם למראה חלק יותר של עור הפנים, משפר את צבעו וגורם לו להראות הרבה יותר צעיר.

פילינג קארבון בלייזר

רוצים להפתיע עם שובר מתנה?

שוברי מתנה במחיר משתלם

תהליך של טיפול פילינג קרבון נעשה בשלושה שלבים:

למה משמש פילינג קרבון בלייזר?

  • ג׳ל מיוחד על בסיס חלקיקי קרבון זעירים נמרח על העור. הג׳ל אחראי על ספיגת קרני הלייזר ופילינג עדין של שכבת העור העליונה
  • לאחר מכן מתחיל טיפול בלייזר, אשר מחמם בעדינות את הרקמות, וכך גורם לייצור סיבי האלסטין והקולגן החדשים ומשפר את זרימת הדם ברמה המיקרוסקופית
  • לאחר מכן הרופא מסיר את ג׳ל הקרבון ומורח על העור מסכה המשפרת לחות

היתרונות בטיפול בטיפול פילינג קרבון הן שהוא גורם להצרה וניקוי של נקבוביות עור גדולות, ניקוי העור, שיפור הצבע וקבלת טון אחיד, החלקה של קמטים קטנים, מניעת אקנההסרת תאים מתים של האפידרמיס, זירוז של רגנרציית התאים בשכבות העמוקות של העור, ייצור של סיבי קולגן ואלסטין, השמדת מיקרופלורה מזיקה ושיפור של איזון הליפידים בעור.

המומחים שלנו באולסטרס לייזר מזמינים אתכם לקביעת פגישת ייעוץ והתאמת טיפול פילינג קרבון בלייזר המתאים לכם, באתר שלנו תוכלו לרכוש טיפול פילינג קרבון כבר עכשיו.
לרכישה לחצו כאן - שובר לטיפול פילינג קרבון בלייזר

ייעוץ ואבחון בפגישה הראשונה

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusm tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua