הסרת שיער בלייזר לגברים

לייזר להסרת שיער
הסרת שיער בלייזר לגברים

בשנים האחרונות הטיפוח הגברי הפך לפופולארי.

גברים מקפידים על טיפולים קוסמטים לטיפוח העור. אסתטיקה היא לא רק לנשים. יותר ויותר גברים מעדיפים להסיר שיער בלייזר ופונים לקליניקות המתמחות בכך. כיום

הסרת שיער בלייזר היא צורך חיוני לכולם: נשים, גברים ונוער.

גברים מסירים שיער מכל הגוף, כולל אזורים אינטימיים.

יש המעדיפים הסרה מלאה ויש המעדיפים דילול שיער.

מאיזה גיל מומלץ להתחיל?

הסרת שיער לגברים מומלצת מגיל 21 ומעלה כי מגיל זה גברים מגיעים לאיזון הורמונלי. אולם ישנם אזורים בגוף הגבר שמומלץ להתחיל בהם בגיל 28. (עורף, גב עליון וכתפיים).

אזורים נפוצים

עורף, גב עליון וכתפיים – באזורים אלה מומלץ להתחיל לטפל מגיל 28 ומעלה על מנת לקבל תוצאות אפקטיביות. ככל שהמטופל מאוזן יותר מבחינה הורמונלית כך יוכל להנות מתוצאות טובות יותר. גברים יבחרו להסיר שיער מאזורים אלה מסיבה אסתטית ומטעמי נוחות.

חזה\בטן – אזורים מאוד פופולריים להסרת שיער בלייזר לגברים. יש גברים שיעדיפו את האזורים הללו חלקים לגמרי. יש שיעדיפו דילול. כך או כך טכנולוגית הלייזר נותנת תוצאות מעולות.

ישבן – עוד אזור מאוד מאוד נפוץ להסרת שיער אצל גברים. באזור זה הטיפול פשוט. ללא כאב. לרוב התוצאות בו מעולות. גם פה רוב הגברים יסירו שיער מסיבה אסתטית. ישנם גברים (גם נשים) הסובלים מצמיחה של שערה הפוכה בחריץ שבין שני הלחיים, הסרת שיער בלייזר מסייעת גם בבעיה זאת.

רגליים – אזור שבעבר נהגו ספורטאים (כדורגלנים, רוכבי אופנעים וכדומה)  להסיר ממנו שיער. כיום יותר ויותר גברים מבקשים טיפולי הסרת שיער ברגליים. לסיכום, הסרת שיער בלייזר לגברים היא טרנד הצובר תאוצה. יש הרבה יותר מודעות לנראות ולאסתטיקה. הסרת לייזר בלייזר הפכה לצורך חיוני וזה כבר לא מותרות אלא חלק משיגרת טיפוח.

Tags :

לייזר להסרת שיער

Share :

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יש לכם שאלות נוספות?

המומחים שלנו זמינים לכם ברוב שעות היממה לענות על כל שאלה ולקבוע לכם תור לייעוץ.
אתם מוזמנים ליצור עימנו קשר בדרכים הבאות: